Jakelu: EPS pelaajajäsenet ja huoltajat, valmennus, toimihenkilöt, henkilökunta ja yhdistyksen hallitus.
Stadium, Nike ja Espoon Palloseura ovat sopineet yhteistyön jatkosta vuoteen 2030 ulottuvalla sopimuksella.
Sopimus on jatkoa vuonna 2020 alkaneelle yhteistyölle, jolloin seuran viralliseksi tuotemerkiksi tuli Nike. Stadium on toiminut seuran varustetoimittajana vuodesta 2013.
Jalkapallolla on keskeinen rooli Stadiumin liiketoiminnassa, ja yritys on ollut aktiivisesti tukemassa seuratoimintaa niin juniori- ja ruohonjuuritasolla kuin kilpaurheilun saralla. Stadium on tehnyt merkittäviä investointeja Team Sales -toimintansa, vastaamaan entistä paremmin joukkueiden ja pelaajien tarpeisiin sekä palvelemaan seuroja ketterämmin ja luotettavammin.
Espoon Palloseura liikuttaa lähes 1500 tyttöä ja poikaa, viikoittain ja vuoden ympäri. Viime vuosina olemme onnistuneet kehittämään yhteistyötämme haluttuun suuntaan. Yhteiset hankkeet ja osallisuus kehityksessä on ollut avointa ja ratkaisukeskeistä. Arvopohja on yhteinen ja kun taustalla on vahva tiimi ammattilaisia, jotka ovat sitoutuneet yhteistyöhön ja sen kehittämiseen on helppo ottaa katse kohti tulevaa. Tällä uudella sopimuksella haluamme korostaa osapuolten tahtotilaa viedä jalkapalloyhteisöä, ympäristöä sekä jalkapalloa eteenpäin, sanoo Espoon Palloseuran Jalkapallo ry:n toiminnanjohtaja Janne Ohralahti.
Stadium on pohjoismaiden suurimpia urheiluketjuja, jolla on noin 180 myymälää Ruotsissa, Suomessa ja Norjassa. Stadium-konserni koostuu konsepteista Stadium, Stadium team-sales sekä Stadium Outlet, joilla on yhteensä noin 180 fyysistä myymälää pohjoismaissa sekä niiden verkkokauppa-alustat.
Lue lisää: Stadium, Nike ja Espoon Palloseura sopineet yhteistyön jatkosta. - EPS
Lisätietoja,
Janne Ohralahti
Toiminnanjohtaja
Espoon Palloseuran Jalkapallo ry